top billede

DentalSuite Online Booking Fordele

Der er masser af fordele ved at hoppe med på vognen og lade patienterne selv booke/ændre tider.
Herunder kan du se et lille udpluk:

Klinikadministrator Bente Andersen, Vildbjerg Tandcenter:
"Vi styrer stadigvæk 100%, hvad patienterne kan og ikke kan i vores aftalebog. F.eks. har vi begrænset vores Online Booking til, at patienterne kun kan bestille/ændre til undersøgelser – og det fungerer rigtig fint."


  • Mindre telefontid
    Færre telefonopkald fra patienter, der ønsker at booke/ændre deres tid.
  • Mere tid til patientpleje
    Færre telefonopkald betyder bl.a. at I bedre kan koncentrere jer om den personlige kontakt til jeres patienter = bedre tid til pleje.
  • Udvidet "åbningstid"
    Jeres patienter er ikke afhængig af klinikkens åbningstid og kan til enhver tid gå ind og bestille/ændre tider – 24 timer i døgnet, året rundt.
  • Geografisk uafhængighed
    Patienterne har adgang til jeres Online Booking fra et hvilket som helst geografisk sted – blot der er en computer med adgang til Interne
  • Minimér udeblivelse
    Med SMS-service kan patienterne modtage påmindelser på de tider, de selv har bestilt og ændret. Dermed kan I reducere manglende fremmøde og udnytte jeres ressourcer bedst muligt.
  • Optimeret arbejdstid
    Udnyt arbejdstiden mere effektivt og spar tid på planlægning. Lad patienterne selv planlægge – og undgå samtidigt forgæves telefonopkald fra patienterne.
  • Ekstremt brugervenligt
    Systemet er enkelt og simpelt bygget op. Kræver ingen forudgående IT-kendskab fra hverken klinik eller patient
  • 100% kontrol
    Det er 100% jer, der styrer, hvad patienterne kan og må via Online Booking.
  • Sikkerheden er i top
    Fuld CPR-kryptering - så altså ingen risiko for patienterne.
  • Øgede indtjeningsmuligheder
    Den nedsatte telefontid giver plads til personlig betjening og dermed også potentielt mere plads/tid til patienterne.
  • Potentiel øget patienttilgang

Tandlæge Carsten Blok, Palæklinikken København:
"Super service og altid behjælpelig hotline service på systemet – det fungerer aldeles fremragende med den uddannelse, vi har fået.
Det har været ganske let at få installeret og integreret i vores eksisterende hjemmeside."